Netflix запроваджує бан на рекламу крипти та азарту

Хоч сервіс і досі страждає від втрати підписників, але певною ідеологією поступатися все одно не хоче. Навіть в новому комерційному плані стрімінгу.
Щоб зупинити «фінансову кровотечу», Netflix готує нову бізнес-модель, яка включає рекламу. Але коли потокова платформа представить свій новий рівень із підтримкою реклами, на ній, швидше за все, не буде реклами азартних ігор, політики чи криптовалюти.
Запровадження рівня підтримки реклами є засобом досягнення мети. Netflix шукає способи залучити нових клієнтів, сподіваючись, що пропозиція пакету за нижчою ціною допоможе. Початкові звіти показують, що новий рівень коштуватиме приблизно 7-9 доларів на місяць. Тим, хто не хоче реклами, доведеться платити більше, пише Casino.org.
Рішення виключити певні типи реклами не з якихось альтруїстичних чи моральних причин. Це тому, що ентертейнмент стикається з більшою нормативною неоднозначністю, ніж інші.
Запланованою датою запуску моделі Netflix із підтримкою реклами спочатку був початок 2023. Однак її перенесли, щоб конкурувати з Disney+. Останній запустить власний план із підтримкою реклами 8 грудня.
Новий план підписки Netflix буде доступний з 1 листопада в різних країнах, включаючи Австралію, США, Канаду, Велику Британію, Німеччину та Францію. Але платформи, яка колись хвалилася тим, що вона абсолютно без реклами, більше не існуватиме.
Заборона реклами
Інші компанії також скасували рекламу в політичній та азартній сфері через відсутність регулювання. Протягом останніх двох років Facebook заборонив рекламу ставок на спорт і криптовалюту, перш ніж дозволити їх у певних регіонах.
У 2019 Alphabet, материнська компанія Google, скасувала заборону на рекламу спортивних ставок у деяких юрисдикціях, наприклад у США. Через два роки вона дала дозвіл на рекламу, пов’язану з криптовалютою, дозволяючи біржам і постачальникам гаманців рекламувати свої послуги в пошуковій системі.
Цей крок не завжди був сприйнятий адекватно. Минулого місяця Італія оштрафувала Google на 1,45 мільйона євро (1,47 мільйона доларів США) після появи реклами азартних ігор на YouTube. Це сталося після того, як компанія нібито відновила заборону на контент.
Внаслідок різних поглядів на певні типи реклами Netflix застосує безсторонній підхід до деяких галузей. Навіть якщо певний рівень реклами підтримується, керівники говорять, що платформа може бути гнучкою. Повідомляється, що Netflix розглядає можливість не включати рекламу в оригінальний вміст або під час певних дитячих програм.
Підписок менше, доходи зросли
Реклама є одним із найбільших джерел прибутку, і багато потокових платформ заробляють тут гроші. Проте Netflix протягом багатьох років намагався уникнути рекламного шляху. Два роки тому співзасновник, голова правління та генеральний директор Рід Гастінгс похвалився безрекламною позицією Netflix.
Він стверджував, що це «найкращий капіталізм», додаючи, що заробляти гроші на рекламі — важка праця.
В січні минулого року він повторив протидію компанії рекламі. До березня його позиція почала змінюватися. У квітні Гастінгс заявив, що рівень із підтримкою реклами має сенс, оскільки він дає споживачам вибір.
За перший квартал року компанія втратила 200 тисяч передплатників. У другому кварталі він втратив ще 970 тис. Але падіння кількості передплатників не вплинуло суттєво на дохід, незважаючи на відсутність рекламного рівня чи реклами. Дані компанії, зібрані Macrotrends, показують, що річний дохід у 2019 склав $20,15 млрд, що на 27% більше, ніж у попередньому році. Минулого року він становив 29,69 мільярда доларів.
У ІІ кварталі цього року дохід Netflix склав $7,97 млрд, що на 8,56% більше, ніж у минулому році. Отже, компанія все ще стоїть у правильному напрямку. Її чистий прибуток також зростає. З 2018 по 2019 він підскочив на 54%. З 2019 по 2020 – зріс на 85,58%.
Netflix продовжує заробляти гроші, повідомивши про чистий прибуток у 1,44 мільярда доларів за ІІ квартал. Це на 6,5% більше, ніж минулого року.