У білорусів хочуть більше рекламувати азарт та алкоголь – гроші від цього витратять на держпропагандистів та сіяння на ТБ і радіо ворожнечі про Україну

Для цього кардинально переписали закон про рекламу, більше буде алкоголю та азартних ігор, інформує місцеве видання «Наша Нива».
Начальниця управління захисту прав споживачів та контролю за рекламою місцевого міністерства антимонопольного регулювання та торгівлі Інна Гаврильчик говорить: головне — проєкт нового закону про рекламу вже практично готовий.
Найістотніша зміна, що пропонується, — законодавець хоче скоригувати правовідносини з розміщенням реклами безалкогольного пива і безалкогольних пивних напоїв.
Згідно з білоруськими законами, навіть безалкогольне пиво підпадає під усі заборони на рекламу, які передбачені для алкоголю. Після ухвалення документу «можна буде рекламувати безалкогольні пиво і напої на телебаченні, на радіо в будь-який час, а також на засобах зовнішньої реклами», – каже білоруська чиновниця.
Законопроєкт передбачає збільшення часу трансляції реклами гральних закладів та азартних ігор на телебаченні та радіо – на одну годину. Зараз це можна робити з 22:00, а планується з 21:00. Аналогічна ситуація – для реклами пива та слабоалкогольних напоїв.
Ще одне нововведення – можливість реклами алкогольних напоїв на телебаченні та на радіо. Дозволити її передбачається з 22:00 до 7:00.
В опозиційних медіа припускають, що попри критику білоруського диктатора, санкції все ж дошкулили Лукашенку. Грошей катастрофічно бракує, зокрема, і на державні рупори пропаганди. Тож, покрити діри у бюджеті хочуть за допомогою ігорки та алкоголю.
Навесні Лукашенко підписав указ про розвиток ЗМІ, згідно з яким встановлено збір за розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті у розмірі 10%. В інших випадках сплачується 20% вартості послуг з поширення реклами. Збір повинен сплачуватись рекламодавцями та спрямовуватись на підтримку державних засобів масової інформації.