Одну з найстаріших букмекерських контор світу звинуватили у “цинічній” тактиці

William Hill звинуватили в «цинічній» тактиці: беттинговий бізнес розвиває мережу дешевих кафе і подає гарячу їжу просто у своїх конторах, тим самим заохочуючи клієнтів.
Букмекерські контори випробовують торгові точки, де пропонують страви, бургери та сніданок для гравців за низькими цінами. Одну з найстаріших букмекерських фірм на планеті тепер звинувачують у застосуванні «цинічної» тактики, щоб люди продовжувати грати в азартні ігри навіть під час їжі після того, як букмекерська контора запустила кафе в магазині, де продається гаряча їжа. При цьому, деякі страви дешевші, ніж у McDonald’s, пише The Guardian.
Компанія всерйоз зробила ставку на фастфуд. В одному з відділень букмекерської контори у торговому центрі Arndale в центрі англійського промислового міста Манчестер брендові вивіски William Hill’s рекламують не беттинг-послуги, а акційні пропозиції «WH Cafe», де продаються страви, бургери та сніданки.
Акція включала спеціальну пропозицію на булочку з ковбасою та яйцем за £2, що дешевше, ніж у еквівалентному меню в McDonald’s, так само як і “букмекерський” бургер коштує £2,50, що знову ж таки дешевше, ніж сендвіч McChicken у британському “Маку”.

William Hill тестує цю ідею в п’яти із 1048 букмекерських контор, а на критику у компанії заявляють: їхня стратегія – це відповідь на запити клієнтів, а не спроба якомога довше утримати гравців у букмекерських шопах.
Варто зауважити, що букмекери часто продавали закуски і надавали чай і каву, іноді безкоштовно, звичайним гравцям, які роблять ставки на скачки або грають на автоматах, таких як одіозні термінали для ставок з фіксованими коефіцієнтами.
У William Hill коментують: «Наразі ми тестуємо WH Cafes у п’яти з 1408 наших магазинів у Великобританії, і хоча попередні відгуки наших клієнтів позитивні, планів щодо запуску в усьому сегменті – немає. П’ять магазинів мають ліцензію на надання букмекерських послуг та зареєстровані у відповідних органах з продажу продуктів харчування та безалкогольних напоїв. Концепція WH Cafe народилася з пропозицій клієнтів, і вона спрямована на покращення досвіду наших клієнтів, а не на збільшення часу, який вони проводять у наших конторах».