Критики не послухалися: після купівлі Twitter Маском з мережі йдуть користувачі

У Twitter повідомляють про масові деактивації після новин про Маска. Попри це, у соцмережі поки не надають точної кількості облікових записів, які були закриті або деактивовані протягом кількох годин після оголошення про купівлю мільярдером компанії, тож, у соцмережі поки що вивчають «нещодавні коливання».
Twitter був наповнений повідомленнями користувачів про те, що відомі акаунти втратили тисячі підписників за кілька годин після того, як з’явилася новина про те, що генеральний директор Tesla Ілон Маск купує соціальну мережу, пише оглядач NBC Бен Коллінз.
У вівторок 26 квітня компанія заявила, що «коливання кількості підписників» виникли через «органічне» закриття облікових записів.
Згідно зі звітом NBC News, опублікованим у вівторок, кількість підписників у деяких з найпопулярніших акаунтів у Twitter, включаючи колишнього президента Барака Обаму, співачок Кеті Перрі та Тейлор Свіфт, зменшилася на сотні тисяч. Обама, який є найпопулярнішим користувачем Twitter з 131,7 мільйона підписників, побачив, що його кількість підписників з понеділка впала на 300 000. Перрі, у якої 108,8 мільйона підписників, втратила 200 тисяч.
Деякі акаунти американських політиків Палати представників, включаючи відому ультраправу Марджорі Тейлор Грін, навпаки побачили, що кількість їхніх послідовників різко зросла.
Грін, яка мала 539 000 підписників за день до новини про поглинання Маска, згодом отримала 632 000 підписників надвечір вівторка.
Twitter не надав точної кількості облікових записів, які були закриті або активовані протягом кількох годин після оголошення про право власності в понеділок 25 квітня. Натомість у стейтменті зазначається, що вивчають «нещодавні коливання кількості підписників».
«Хоча ми продовжуємо вживати заходів щодо акаунтів, які порушують нашу політику про спам, що може вплинути на загальну кількість аудиторії, ці коливання, схоже, значною мірою є результатом збільшення кількості створення та деактивації нових облікових записів», – йдеться у заяві Twitter.
Прес-секретар компанії на умовах анонімності зізнався, що облікові записи, які зазнали найсерйознішого падіння підписників, були «високопрофільними акаунтами».