КРАІЛ: Війна – не тема для реклами

Головний державний регулятор у сфері азарту Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей звернулася до учасників ринку з проханням дотримуватися етичних правил та норм при виготовленні рекламного продукту. Посил такий – не можна спекулювати на темі війни та стражданнях мільйонів українців. Публікуємо звернення у повному обсязі і без правок.
«Шановні організатори азартних ігор,
виробники та розповсюджувачі реклами!
В умовах воєнного стану у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України КРАІЛ наголошує на безумовному дотриманні законодавства України при виготовленні та розповсюдженні реклами азартних ігор.
Просимо не використовувати тему війни, будь-яку символіку військового характеру в рекламі азартних ігор, не рекламувати незаконні азартні ігри, так, як ці дії є маніпуляцією та спекуляцією на стражданнях мільйонів людей, становлять загрозу інтересам держави та національної безпеки. Це може негативно вплинути та привести до неконтрольованої участі в азартних іграх осіб, схильних до лудоманії, використання персональних даних громадян України для диверсійних цілей та шахрайства, тяжких моральних та економічних наслідків як для окремих громадян, так і для держави в цілому.
Порушення законодавства про рекламу азартних ігор призводить до значної суспільної шкоди та є безвідповідальним у цей складний для нашої держави час.
Будьте пильними та законослухняними!», – звернувся держрегулятор зі своєї сторінки у соцмережах.