ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Facebook запроваджує обмеження на рекламу азарту: тепер рекламуватися можна виключно за письмової згоди керівництва Meta та надання доказів власної легальності

НовиниFacebook запроваджує обмеження на рекламу азарту: тепер рекламуватися можна виключно за письмової...

Facebook нещодавно оновив свою політику щодо реклами, пов’язаної з беттингом, на платформі соцмереж зазначають, що потенційні рекламодавці повинні будуть запитувати письмовий дозвіл на розміщення реклами ставок в мережі.

Ці запити потрібно надсилати Meta Platforms, яка є материнською компанією Facebook. Запити стосуються того, що Meta визначає як «поширені види азартних ігор», включаючи ставки, лотереї, розіграші, ігри в казино, фантастичні види спорту, бінго, покер, турніри з ігор на майстерність і тоталізатори.

«Щоб показувати рекламу, яка рекламує азартні ігри в Інтернеті, рекламодавцям потрібно буде отримати письмовий дозвіл від Meta за допомогою цієї форми та надати докази того, що азартні ігри належним чином ліцензовані регулятором або іншим чином визнані законними на територіях, на які вони хочуть націлюватися», – йдеться в повідомленні офісу Meta в Каліфорнії. «Крім того, Meta не дозволяє націлювати рекламу азартних ігор в Інтернеті на людей віком до 18 років».

У минулому у Facebook були деякі сутички з ігровими компаніями. Наприклад, у 2019 компанія розправилася з деякими європейськими онлайн-іграми, які нібито зберігали величезні обсяги даних клієнтів, намагаючись привабити молодих потенційних гравців, пише Casino.org.

Великі технологічні компанії стикаються зі слизькою дорогою

Такі компанії, як материнська компанія Google, Alphabet, Apple і Facebook, які займають значне місце в онлайн-рекламі, стикаються з проблемою балансування, коли справа доходить до гри на живі гроші.

Розробники соціальних ігор у казино сприяють зростанню прибутків у магазинах додатків, а ігрові компанії можуть і дійсно залучають дохід від онлайн-реклами для технологічних компаній. І навпаки, тож, тут нависає привид суперечок. Наприклад, Alphabet, Apple і Facebook мають справу з судовими процесами, пов’язаними з позивачами, які стверджують, що вони витратили десятки тисяч доларів на покупки в додатках у соціальних іграх казино без можливості виграти реальні гроші.

Минулого місяця Apple видалила рекламу ставок зі сторінок різних продуктів в App Store після обурення серед розробників, багато з яких є постачальниками програм, які не мають нічого спільного зі ставками. Раніше Apple намагалася подолати деякі суперечки, пов’язані з наявністю ігрового контенту в App Store. Наприклад, у 2019 році компанія повідомила розробникам такого контенту — навіть додатків, де на кону не йдеться про реальні гроші — мають оцінюватися як відповідні лише для користувачів віком від 17 років.

З точки зору зв’язків з громадськістю, таким компаніям, як Facebook, слід діяти жорстко проти непристойного ігрового контенту та запроваджувати протоколи, яких законні компанії повинні дотримуватися.

«Мета визначає онлайн-азартні ігри та ігри як будь-який продукт або послугу, де будь-що, що має грошову цінність, включено як частина методу входу та призу», — додає Мета. «Оголошення, які рекламують азартні онлайн-ігри, дозволені лише з нашого попереднього письмового дозволу. Авторизовані рекламодавці повинні дотримуватися всіх чинних законів і включати критерії націлювання, які відповідають вимогам Meta щодо націлювання. Як мінімум, реклама не може бути націлена на людей молодше 18 років».


Важливо дотримуватися інструкцій у Facebook

Для операторів, які хочуть показувати ігрову рекламу на платформі, крихта профілактики може коштувати фунт лікування. У нещодавній публікації в блозі партнер Klein Moynihan Turco Девід Кляйн зазначає, чому важливо дотримуватися нових обмежень Facebook.

«Для розміщення реклами, яка рекламує азартні ігри в Інтернеті, тепер рекламодавці повинні отримати попередній письмовий дозвіл від Meta. Запит повинен містити докази того, що предметні азартні ігри та/або ігрова діяльність належним чином ліцензовані регулюючими органами або іншим чином законні в географічних місцях або на територіях, на які вони спрямовані», – написав Кляйн.

Він додає, що дотримання обмежень Facebook щодо ігрової реклами спочатку може здатися простим, але насправді це складно, вказуючи на те, що допомога юриста є важливим заходом.

«Таким чином, компанії повинні звернутися за консультацією до проведення будь-якого конкурсу, щоб уникнути потенційних проблем із соціальними мережами, регулятивними та юридичними проблемами», – підсумував Кляйн.