ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

У 2022-му українці повідомили про 105 порушень у сфері азарту – КРАІЛ

АналітикаУ 2022-му українці повідомили про 105 порушень у сфері азарту - КРАІЛ

Як виглядає майже рік роботи легального азарту у вигляді фідбеку від громадян та колег? У КРАІЛ інформують – фізично це означає щоденне опрацювання щонайменше кількох запитів та звернень. На місяць – це майже 160 листувань. За 10 місяців держрегулятор отримав 1585 звернень від громадян. 

«Такі звернення допомагають отримати зворотний зв’язок від громадян, працювати плідно, а також вдосконалювати роботу регулятора. 

Для нас важливе кожне звернення. Адже постійна комунікація з громадянами допомагає посилювати ефективність нашої діяльності», – інформують у КРАІЛ.  

Усі звернення громадян зареєстровані та розглянуті згідно з вимогами чинного законодавства. З усіх питань, порушених у зверненнях, громадянам надані відповіді в установленому порядку.    

Відтак, КРАІЛ опрацювала: 

▪️ 1265 звернень від фізичних та юридичних осіб на «гарячу лінію» КРАІЛ; 

▪️ 105 повідомлень про порушення у сфері азартних ігор; 

▪️ 93 заяви про самообмеження/обмеження; 

▪️ 122 інших звернень від фізичних осіб. 

Основні питання, що порушувались громадянами у зверненнях, стосувалися державного регулювання діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, зокрема про:

– застосування законодавства у сфері організації та проведення азартних ігор;

– нелегальну організацію та проведення азартних ігор;

– порушення організаторами азартних ігор у сфері організації і проведення азартних ігор вимог законодавства;

– протидію КРАІЛ розвитку та функціонуванню заборонених азартних ігор і гральних закладів на території України;

– боротьбу з ігровою залежністю (лудоманією) та ведення Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх;

вимоги до організаторів азартних ігор та їх обов’язки;

– здійснення відшкодування фінансової шкоди особі, участь якої в азартних іграх заборонена Законом та іншими законами, внаслідок бездіяльності організатора азартних ігор тощо.

Усього до КРАІЛ за 10 місяців 2022 у розрізі видів звернень громадян надійшло:

заяв (клопотань) – 222 (69,375 % від загальної кількості);

скарг – 98 (30,625 %);

пропозиції (зауваження) – відсутні.

Від загальної кількості поданих до КРАІЛ звернень громадян за суб’єктом подання індивідуальні звернення становлять 100 %, колективні – 0 %.

За місцем знаходження заявників найбільше звернень надійшло з Київської, Сумської, Дніпропетровської, Львівської, Івано-Франківської, Житомирської, Миколаївської, Запорізької та Харківської областей. Найменше звернень надійшло з Волинської, Вінницької, Черкаської, Закарпатської, Кіровоградської та Одеської областей.

За соціальним станом авторів найбільше зверталися – підприємці, робітники, безробітні, працівники бюджетної сфери, військовослужбовці та інші за соціальним станом заявники.