У 2022-му українці повідомили про 105 порушень у сфері азарту – КРАІЛ

Як виглядає майже рік роботи легального азарту у вигляді фідбеку від громадян та колег? У КРАІЛ інформують – фізично це означає щоденне опрацювання щонайменше кількох запитів та звернень. На місяць – це майже 160 листувань. За 10 місяців держрегулятор отримав 1585 звернень від громадян.
«Такі звернення допомагають отримати зворотний зв’язок від громадян, працювати плідно, а також вдосконалювати роботу регулятора.
Для нас важливе кожне звернення. Адже постійна комунікація з громадянами допомагає посилювати ефективність нашої діяльності», – інформують у КРАІЛ.
Усі звернення громадян зареєстровані та розглянуті згідно з вимогами чинного законодавства. З усіх питань, порушених у зверненнях, громадянам надані відповіді в установленому порядку.
Відтак, КРАІЛ опрацювала:
▪️ 1265 звернень від фізичних та юридичних осіб на «гарячу лінію» КРАІЛ;
▪️ 105 повідомлень про порушення у сфері азартних ігор;
▪️ 93 заяви про самообмеження/обмеження;
▪️ 122 інших звернень від фізичних осіб.
Основні питання, що порушувались громадянами у зверненнях, стосувалися державного регулювання діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, зокрема про:
– застосування законодавства у сфері організації та проведення азартних ігор;
– нелегальну організацію та проведення азартних ігор;
– порушення організаторами азартних ігор у сфері організації і проведення азартних ігор вимог законодавства;
– протидію КРАІЛ розвитку та функціонуванню заборонених азартних ігор і гральних закладів на території України;
– боротьбу з ігровою залежністю (лудоманією) та ведення Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх;
вимоги до організаторів азартних ігор та їх обов’язки;
– здійснення відшкодування фінансової шкоди особі, участь якої в азартних іграх заборонена Законом та іншими законами, внаслідок бездіяльності організатора азартних ігор тощо.
Усього до КРАІЛ за 10 місяців 2022 у розрізі видів звернень громадян надійшло:
заяв (клопотань) – 222 (69,375 % від загальної кількості);
скарг – 98 (30,625 %);
пропозиції (зауваження) – відсутні.
Від загальної кількості поданих до КРАІЛ звернень громадян за суб’єктом подання індивідуальні звернення становлять 100 %, колективні – 0 %.
За місцем знаходження заявників найбільше звернень надійшло з Київської, Сумської, Дніпропетровської, Львівської, Івано-Франківської, Житомирської, Миколаївської, Запорізької та Харківської областей. Найменше звернень надійшло з Волинської, Вінницької, Черкаської, Закарпатської, Кіровоградської та Одеської областей.
За соціальним станом авторів найбільше зверталися – підприємці, робітники, безробітні, працівники бюджетної сфери, військовослужбовці та інші за соціальним станом заявники.