ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Реклама крипти з Меттом Деймоном щезне з ТБ

АналітикаРеклама крипти з Меттом Деймоном щезне з ТБ

Пропозиція Метта Деймона інвестувати в криптовалюту зникла з американських телевізорів. Те саме стосується блискучих рекламних роликів зі спортивними зірками Леброном Джеймсом і Томом Брейді в головних ролях.

За даними аналітичної компанії ISpot.tv Inc., яка відстежує споти, падіння національного телемаркетингу у цій галузі в США збіглося з розпродажем біткойнів та інших криптоактивів. Рекламний ролик Деймона для Crypto.com, який закінчується словами «Фортуна (або статок – гра слів у англійській) прихильна до сміливих», востаннє транслювався в лютому під час Суперкубка. Чотиримісячна національна кампанія коштувала приблизно 65 мільйонів доларів, за даними ISpot, це перевищує витрати інших інвестиційних послуг, у тому числі таких гігантів, як Fidelity та Vanguard, за той самий період.

«Продавцям реклами не варто очікувати зростання в цій галузі до кінця року через падіння оцінки криптовалюти та нові звинувачення в шахрайстві серед компаній на ринку криптовалюти», — сказав Ерік Хаггстром, директор відділу бізнес-аналітики в галузевій компанії Advertiser Perceptions. дослідник. «Індустрія крипти переживала бум і спад із самого початку, і рекламні бюджети рухатимуться за тією ж траєкторією».

За даними ISpot, у липні витрати великих криптокомпаній, включаючи торгові платформи Crypto.com, Coinbase Global Inc. і FTX, впали до 36 000 доларів США в липні. Це найнижчий загальний показник за місяць із січня 2021, і це менше ніж у 84,5 мільйона доларів у лютому, коли галузь заполонила ефір навколо Суперкубку.

Coinbase, єдина публічна криптобіржа США, цього місяця повідомила в листі до акціонерів, що скорочує платні ЗМІ. Це сталося після падіння доходів у ІІ кварталі на 64% до 808,3 млн доларів.

Представник Crypto.com відмовився від коментарів. FTX і Coinbase не відповіли на запити про коментарі від Bloomberg.

За словами Дейва Моргана, засновника та головного виконавчого директора компанії Simulmedia, яка управляє платформою купівлі реклами, криптокомпанії проклали подібний шлях до інших індустрій-початківців, таких як туристичні онлайн-сайти, вливаючи гроші в маркетинг для підвищення впізнаваності бренду. Індустрія зосереджена на трансляції спортивних змагань, зокрема плей-офф НФЛ і НБА, які все ще приваблюють велику аудиторію.

«Це не дешевий спосіб потрапити», — сказав Морган. «Але це спосіб зробити фурор і повідомити всім, що ти тут».

Але багато чого змінилося за останні півроку. Біткойн, найбільший і найстаріший токен, втратив приблизно половину своєї вартості з березня. Ряд резонансних банкрутств послабив довіру та обсяги торгів. Регулятори в усьому світі також посилили контроль. Загалом загальна ринкова вартість сектора в червні впала нижче 1 трильйона доларів з піку в 3 трильйони доларів наприкінці 2021.

Зменшення витрат криптовалютних компаній на телевізійну рекламу також збіглося з розкладом спортивних змагань після закінчення сезону НФЛ, найпопулярнішого виду спорту в Америці, у лютому. За даними ISpot, загальна категорія інвестиційних послуг скоротила витрати на національне телебачення до 17,4 мільйона доларів США в липні, що на 87% менше, ніж у лютому. За той же період криптокомпанії скоротили витрати майже до нуля.

За даними ISpot, найбільшими бенефіціарами витрат на телевізійну рекламу криптовалюти стали ESPN, ABC, Fox і NBC. Але, за словами Моргана, навіть якщо маркетинг галузі не відновиться, мережі мають бути в порядку. За його словами, попит на рекламу під час живих спортивних змагань заповнить цю дірку.

За словами Білла Дадді, президента маркетингового агентства Daddi Brand Communications, якщо криптовалюта все-таки повернеться на телебачення восени, повідомлення може змінитися. Поки що реклама була зосереджена на страху втратити й захопити день. Але це може перейти до відновлення довіри та освіти після всіх заворушень, сказав він.

«Буде цікаво подивитися, як бренди пристосуються», — сказав Дадді.