ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Мобільного Warcraft не буде. Через суперечки щодо грошей

АналітикаМобільного Warcraft не буде. Через суперечки щодо грошей

Activision Blizzard Inc. і NetEase Inc. застопорили гру для смартфонів World of Warcraft, яка розроблялася протягом 3 років, викликаючи питання про один з найприбутковіших ділових проєктів у галузі.

NetEase розпустила команду з понад 100 розробників, яким було доручено створити контент для бренду, лише деяким із них було запропоновані трансфери, повідомили люди, знайомі з цим питанням. Дві компанії не погодилися щодо умов і, зрештою, призупинили проєкт, який тримався в таємниці, повідомила особа, знайома з угодою, яка попросила залишитися невідомою під час обговорення приватної інформації.

Рішення ставить під сумнів партнерство Blizzard з другим за обсягами ігровим гігантом Китаю, яке відкриває американській студії цінне вікно на найбільший у світі ринок мобільних пристроїв. NetEase, що базується в Ханчжоу, працює над релізом World of Warcraft та іншими франшизами Blizzard у країні, а також є співавтором нещодавно випущеної Diablo Immortal, яка на шляху до комерційного успіху, незважаючи на критику щодо її внутрішньоігрових покупок.

Зараз скасований проєкт під кодовою назвою Neptune, що був задуманий як багатокористувацька онлайн-рольова гра в тому ж всесвіті, що й World of Warcraft. Це буде не прямий переклад популярної онлайн-гри, а додатковий продукт, дія якого відбувається в інший період часу. Представник NetEase відмовився від коментарів. Представник Activision Blizzard не залишив коментарів.

Акції NetEase впали на 3,1% у Гонконзі, а індекс Hang Seng Tech піднявся на 1,8%.

Спроба Activision Blizzard закріпитися у мобільних пристроях став одним із рушійних факторів придбання корпорацією Microsoft за 69 мільярдів доларів американської ігрової компанії, яку звинувачують у сексизмі. У травні дочірня компанія Blizzard представила майбутню гру для мобільних пристроїв у всесвіті Warcraft — стратегію під назвою Warcraft Arclight Rumble, яка нагадує популярну Clash Royale від Supercell Oy.

Проте не всі мобільні ініціативи Blizzard були успішними. Компанія також скасувала інший проєкт на основі Warcraft, гру з доповненою реальністю, схожу на Pokémon GO, повідомляє Bloomberg News. Ця гра під кодовою назвою Orbis розроблялася більше 4 років.

World of Warcraft був випущений у 2004 та залишається однією з найбільших «дійних корів» для Activision Blizzard і NetEase, яка є китайським дистриб’ютором гри з 2009. Його наступне розширення, Dragonflight, планується випустити пізніше цього року.

Китайські розробники ігор продемонстрували свою майстерність у створенні глобальних мобільних хітів, таких як PUBG Mobile, AFK Arena і Genshin Impact. Tencent Holdings Ltd., набагато більший конкурент NetEase, адаптувала франшизу Call of Duty для мобільних пристроїв у партнерстві з головним підрозділом корпорації Activision.