ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Битва гігантів за ринок: у Apple перевели оплату за рекламу в соцмережах у додаток і додали комісію в 30%. Meta це не сподобалося

АналітикаБитва гігантів за ринок: у Apple перевели оплату за рекламу в соцмережах...

Meta Platforms Inc. розкритикувала Apple Inc. за зміну умов App Store, щоб отримати частину доходів від реклами в соціальних мережах, заявивши, що виробник iPhone «підриває інших у цифровій економіці».

Зміни в політиці, оприлюднені цього тижня, вимагають від користувачів і рекламодавців робити покупки в додатку, коли вони платять за «збільшення» публікацій у таких додатках, як TikTok і Instagram від Meta. Apple бере комісію в розмірі 30% за покупки в програмі, що означає, що така компанія, як Meta, втратить частину своїх доходів від реклами через виробника iPhone.

«Раніше Apple заявляла, що не бере частку рекламних доходів розробників, а тепер, мабуть, передумала», — цитують заяву Meta у Bloomberg, платформі також належать Facebook і WhatsApp. «Ми як і раніше прагнемо пропонувати малим підприємствам прості способи розміщення реклами та розвитку бізнесу за допомогою наших додатків».

Apple, яка будує власний рекламний бізнес, заявила, що вимога покупки в додатку для бустингу є лише розширенням існуючої політики, і що інші програми вже відповідають цьому.

«Протягом багатьох років інструкції App Store чітко стверджують, що продаж цифрових товарів і послуг у застосунку має здійснюватися через покупку в додатку», — йдеться в заяві компанії. «Бустинг, який дозволяє особі чи організації платити за збільшення охоплення публікації чи профілю, є цифровою послугою, тому, звичайно, потрібна покупка через програму. Так було завжди, і є багато прикладів програм, які успішно це роблять».

Інші соціальні медіа-компанії з можливістю розширювати публікації, включаючи TikTok і Twitter Inc., також не відразу відповіли на запити про коментарі.

Згідно з політикою Apple, додатки, єдина мета яких – дозволити маркетологам купувати рекламу та керувати кампаніями в різних медіа – скажімо, на телебаченні та рекламних щитах – не зобов’язані віддавати Apple певну комісію. Але «для цифрових покупок контенту, який використовується або споживається в додатку, включно з покупкою реклами для відображення в тому самому додатку (наприклад, продаж «підсилення» для публікацій у додатку в соціальних мережах), необхідно вдаватися до покупок саме в застосунку», — заявила компанія. 

Наприклад, якщо інфлюенсер платить Instagram за просування особистої публікації більшій кількості глядачів через програму для iPhone, Apple зробить скорочення (поширення -ред.), згідно з новими правилами. Компанії соціальних медіа ще не сказали, як вони будуть виконувати зміни, зауважує Bloomberg

Компанії соціальних медіа вже відчувають наслідки нещодавніх змін конфіденційності в програмному забезпеченні iOS від Apple, які вимагають від компаній запитувати у користувачів чіткий дозвіл на збір даних про них. Meta, яка покладається на такі дані для кращого націлювання реклами, заявила, що ця зміна скоротить 10 мільярдів доларів доходу цього року.

Тим не менш, політика підвищення може стати першим випадком, коли Apple отримає скорочення доходів від реклами напряму. Apple раніше рекламувала рекламу як сферу, де вона дозволяє розробникам отримувати стільки доходу, скільки вони хочуть від своїх клієнтів.