ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Сумнівний бренд узявся за спонсорство «Ман Сіті». Нащо клубу такі партнери?

НовиниСумнівний бренд узявся за спонсорство «Ман Сіті». Нащо клубу такі партнери?

Один з найвідоміших європейських футбольних клубів «Манчестер Сіті» тепер має за партнера LeoVegas. І все наче і нічого, якби не репутація спонсора. 

У «Ман Сіті», до речі, свого часу грав один з найдорожчих українських футболістів – Олександр Зінченко. 

Партнер клубу, що називається, з плямами. Але оператор не сповільнює свою роботу, незважаючи на те, що нещодавно сплатив величезний штраф у Британії, має вельми неоднозначну репутацію і став предметом розслідування щодо інсайдерської торгівлі. Та попри це все – близький до того, щоб стати частиною MGM Resorts International, пише Casino.org.

LeoVegas нещодавно отримав штраф у розмірі 1,32 мільйона фунтів стерлінгів (1,6 мільйона доларів США) за порушення боротьби з відмиванням грошей. Однак беттера з сумнівною репутацією тепер можна буде побачити на домашніх полях «Ман Сіті» стадіонах «Етійяд» і «Академія». Перше — це домашнє поле для чоловіків, а на другому — жіноча команда.

Логотип оператора спортивних ставок та онлайн-ігор також буде вшито на рукав чоловічої спортивної форми для поточного сезону. Крім того, «Ман Сіті» та LeoVegas створюватимуть спільний контент, який може призвести до рекламних кампаній і призів для вболівальників.

Велика Британія зараз переживає кілька змін у своїй індустрії азартних ігор, включаючи заклик до заборони відносин між спортивними командами та азартними компаніями. Англійська Прем‘єр Ліга підтримує добровільну систему, яка дозволяє клубам вирішувати, чи хочуть вони брати участь, а от «Ман Сіті», вочевидь, ні.

Очі на Канаду

LeoVegas також прагне розширити свою індустрію спортивних ставок на Канаду, але прогрес йде повільно. Він уже отримав ліцензію в Онтаріо, ставши одним із перших, запущених у провінції у квітні. Однак результати не були вражаючими.

Результати не відображали різких змін, коли оператор звітував про свій дохід у ІІ кварталі минулого місяця. Незважаючи на те, що діяльність ставок на спорт зростає, загальний дохід групи в 101,1 мільйона доларів США збільшився лише на 1% порівняно з ІІ кварталом 2021.

Спонсорство все ще викликає суперечки

Кілька країн запропонували або запровадили спортивне спонсорство з азартними компаніями. Однак, Італія, Австралія, Велика Британія та інші не вірять, що ці бренди пропонують реальну цінність для спорту чи споживачів.

Та ці стосунки продовжують набирати обертів. Останнім часом у Бразилії, як і в США, було укладено кілька нових угод.

Новий спонсорський договір, ймовірно, знову розпалить суперечки. Аргентинська футбольна асоціація (AFA) залучає BC.Game як свого нового спонсора. Платформа азартних ігор у криптовалюті, якою керує BlockDance B.V., яка має ліцензію на Кюрасао, стала глобальним спонсором АФА.

Вибір BC.Game здається трохи дивним на перший погляд. Аргентина розбудовує свій ринок iGaming, і є багато добре відомих ігрових компаній, з яких AFA могла вибрати. Є також занепокоєння щодо чесності деяких операторів азартних ігор Кюрасао.

Це не означає, що BC.Game є серед них. Молода платформа нещодавно шукала способи виділитися. Спонсорство допомагає: минулого місяця компанія криптоказино стала спонсором північноамериканської кіберспортивної команди Cloud9.