Оператори українського грального ринку ухвалять європейський кодекс про рекламу

Бізнес-асоціації рівня BGC і EGBA виступають з ініціативами щодо створення нового кодексу про соціально відповідальну рекламу.
Свій проект активісти презентували через півроку після початку національних дебатів про те, як захистити вразливі аудиторії від ризиків, пов’язаних з ігровою залежністю, але до фінального проєкту закону про азартні ігри, коментує виданню The Page Вікторія Закревська, голова «Гемблінг асоціації України».

За її словами, учасники ринку також виступають з ініціативою створення інституту омбудсмена грального ринку, який би працював зі скаргами клієнтів, в той час як асоціація гарантувала б колективну участь усіх легальних британських операторів у вирішенні проблем.
Що ж до реклами, то останні рішення BGC (Betting and gaming Council) спрямовані на усунення ризику реклами азартних ігор щодо осіб до 18 років у мережі онлайн: члени асоціації взяли на себе добровільне зобов’язання, що всі спонсорські або рекламні прояви таргетуватимуться на аудиторію 25 років і старше, а реклама в пошукових системах і на каналах YouTube профілюватиме користувачів і блокуватиметься для тих, хто молодше 18 років, а також міститиме обов’язкову інформацію про віковий ценз для осіб до 18.