Не мультиками єдиними: компанія Disney розширює власну присутність у… беттингу

Компанія Walt Disney Company у вересні цього року анонсувала свій вхід до світу гемблінгу і тепер оголошує, що продовжить займатися спортивними ставками і прагне суттєво розширити свою долю щодо онлайн ставок.
Під час селекторної конференції щодо звіту компанії про прибутки за ІV квартал на початку листопада СЕО Роберт Чапек сказав, що Disney як материнська компанія ESPN (американський кабельний спортивний канал – ред.) прагне суттєво використовувати власні масштаби для партнерства з третіми сторонами в індустрії спортивних ставок.
“Досить сказати, що ми продовжуємо бачити величезні можливості в спорті, і все це, наша стратегія, наше інноваційне програмування та гнучкість, досягнута завдяки нашим споживач-орієнтованим бізнесам, де кількість передплатників ESPN+ зросла на 66 відсотків лише за останній фінансовий рік…, – сказав Чапек аналітикам. – Все це є свідченням чітких амбіцій, які ми маємо у спорті“.
ESPN+ — це потокова платформа, яка носить ім’я «світового лідера у сфері спорту», і однойменна спортивна мережа вже давно сигналізувала про те, що фентезі-спорт і ставки – це шляхи для підтримки потокового сервісу та мережі в цілому. У вересні 2020 канал ESPN прискорив свою діяльність у сфері беттингу, підписавши окремі багаторічні угоди з Caesars Entertainment і DraftKings (букмекерська контора – світовий лідер зі ставок у фентезі-спорту), пише видання Casino.org.

Не впливає на бренд Disney
Для величезної аудиторії компанія Disney і досі асоціюється виключно з кіно- та анімаційним контеном. Був час, коли ідея альянсу спадку Диснея та азартних ігор відштовхнула б інвесторів і, що важливіше, споживачів.
Однак ставлення до беттингу у США змінюється: минулорічні опитування та дослідження показують, що дорослі не мають негативного ставлення до ставок. Зі свого боку, Disney також досліджує це питання, і Чапек відзначає, що подальше просування у бік беттингу навряд чи зашкодить культовому бренду компанії, який часто асоціюється з дружелюбністю та сумісністю для сім’ї. Скоріше, відвертіша асоціація з ставками може підтримати бренд ESPN.
“Ми провели значне дослідження щодо впливу не тільки на бренд ESPN, але й на бренд Disney з точки зору зміни уявлень споживачів про прийнятність азартних ігор, – сказав виконавчий директор Disney. – І ми виявили, що існує дуже значна ізоляція“.
Чапек додає, що, стежачи за споживчими тенденціями, Disney вважає, що компанія повинна «серйозно розглянути можливість ширшого залучення до азартних ігор», додавши, що ESPN є ідеальною платформою для цього.
З точки зору впізнаваності бренду, ESPN має тут міцні позиції. Раніше повідомлялося, що мережа провела перемовини з геймінг-компаніями, включаючи Caesars і DraftKings, щодо використання бренду ESPN. Вартість майбутнього альянсу тоді оцінили у $3 млрд. Однак, попри це, жодної угоди так і не оголосили.
Немає розмови про придбання… Поки що
Під час селектору Чапек зазначив, що спортивні ставки — це те, що Disney «агресивно переслідує». Щоправда, що саме малося під цим на увазі і чи будуть якість масштабні придбання – головний діснеєвець так і не сказав.
У вересні з’явилися припущення, що ESPN може стати гравцем для Rush Street Interactive (RSI) — оператора, який буде по кишені Disney, і який значно підвищить потенціал покупця у беттингу.
За чутками, RSI хотіла придбати Fanatics, рітейл-компанія, яка спеціалізується на продажу спортивного одягу та інветаря. Що вчергове підтверджує, що ESPN чекає серйозна конкуренція під час пошуків компанії-партнера по геймінгу. Нещодавні спекуляції про долю RSI, як можливої мети поглинання, вщухли, але консолідація залишається основною темою в індустрії спортивних ставок.