ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Креативники з України зробили комунікаційний дизайн Viber

НовиниКреативники з України зробили комунікаційний дизайн Viber

Команда вітчизняних креативників з агенції Taktika зробили найкращий в світі комунікаційний ребрендинг месенджера Viber. Ця новинка доступна для користувачів у 190 країнах світу.

Робота вже отримала визнання – команда виграла за проєкт ребрендингу премію Red Dot у категоріях Corporate Design та Identity.

Проєкт для Viber — це перший подібний кейс, коли українське агентство працює над ребрендингом комунікації додатка з присутністю в 190+ країнах та аудиторією понад 1 мільярд користувачів. Співпраця Taktika та Viber розпочалася з українського офісу месенджера. Після відкритого тендеру, який проводив головний офіс в Ізраїлі, українське агентство отримало замовлення на комунікаційний ребрендинг, пише MC.today.

Співзасновник агенції Роман Гурбанов розказав у соцмережах про бекграунд події.

«Спочатку перемогли у тендері, де було декілька агенції з усього світу. Почали проєкт ще минулого року, а закінчували вже під час війни. І ось, нарешті, можемо показати поки що наймасштабніший для нас в Taktika кейс на 190 країн. Нашим завданням було осучаснити візуальний стиль комунікаційних матеріалів Viber і перетворити окремі хаотичні елементи на дизайн-систему. Не можна було змінювати лого, не можна було втратити впізнаваність та височенне знання бренда. У відеокейсі можна подивитися, що в нас у результаті вийшло. Тож зустрічайте Viber — сучасний tech-бренд з нагородою Red Dot в активі».

Як розповіли в агенції, останні кілька років команда Viber працювала над низкою AR та fintech нововведень, які мають змінити та покращити взаємодію людей з месенджером. На тлі цього старий візуальний стиль комунікації втрачав актуальність і ставав нефункціональним. Нова візуальна система мала бути зрозумілою та зручною, як для користувачів, так і для команди Viber.

Taktika також брала участь у ребрендингу азарт-тех компанії Favbet.