Британський футбол втратить азарт: там можуть заборонити букмекерство

У Великій Британії буде нова версія закону про азартні ігри. Реформа суттєво вплине на рекламу букмекерів в футболі, як стверджують місцеві медіа, документ критично обмежить сферу рекламування.
Більше року в місцевому парламенті лобіюють ідею про заборону реклами беттингу або букмекерських брендів під час трансляцій футбольних матчів.
Чиновники вважають, що висока частотність брендів протягом однієї гри негативно впливає на людей із залежністю і збільшує їх кількість, пише «НВ азарт».
Варто додати, що беттинговий бізнес Британії є одним з найстаріших з-поміж букмекерських контор інших країн.
Чиновники дорікають засиллям символіки бетингових компаній, яка може з’являтися сотні разів за одну гру. Це негативно впливає на людей із залежністю і збільшує їх кількість.
В Англійській футбольній лізі і деяких клубах говорять, що заборона реклами букмекерів може привести збитків і навіть банкрутства. Фінансовий стан багатьох команд сильно погіршився на тлі пандемії COVID-19.
Місцеві спорт-медіа повідомляють, що нова редакція закону про азартні ігри з’явиться в найближчі місяці. «Майже напевно» в ньому заборонять букмекерам ставати титульними спонсорами футбольних клубів і розміщувати свою рекламу на формі гравців.
За даними британської Комісії азартних ігор, в країні близько 400 тис людей з гральною залежністю, серед яких приблизно 55 тис – діти.
Місцева влада вважає, що без додаткових обмежень понад два мільйони людей ризикують стати жертвами гральної залежності найближчим часом.
У той же час, в сезоні 2020/21 англійської Прем’єр-ліги зо два десятки букмекерських компаній були партнерами різних футбольних клубів. У 8 з них емблеми букмекерів були розміщені на формі футболістів в якості спонсорів.
Колишній футболіст Пол Петтігрю вважає, що заборона реклами беттингу коштуватиме Англійській футбольній лізі близько $56,6 млн.
Голова Ліги Рік Перрі підтвердив, що через рішення про заборону деякі з клубів, що беруть участь в Лізі, можуть просто розоритися.
Нині чимало гемблінг-компаній пропонують командам з англійської Прем’єр-ліги набагато більше грошей, ніж альтернативні спонсори.
Наприклад, угода клубу “Вест Хем” з брендом Betway приносила команді більше $14 млн за один сезон, що є найприбутковішим спонсорським контрактом у вищому дивізіоні Англії.
За даними британської Комісії азартних ігор, в країні є близько 400 тис. людей з гральною залежністю, серед яких приблизно 55 тис. дітей.
Влада Великої Британії вважає, що без додаткових обмежень понад два мільйони людей ризикують стати жертвами гральної залежності найближчим часом.
У той же час, в сезоні 2020/21 англійської Прем’єр-ліги не менше 17 букмекерських компаній були партнерами різних футбольних клубів. У восьми з них емблеми цих букмекерів були розміщені на формі футболістів в якості спонсорів.
Колишній футболіст Пол Петтігрю говорив, що заборона реклами букмекерів коштуватиме Англійській футбольній лізі приблизно $56,6 млн.
Голова Ліги Рік Перрі також підтвердив, що через рішення про заборону деякі з 72 клубів, що беруть участь в лізі, можуть просто розоритися.
Зараз багато гральних компаній пропонують командам з англійської Прем’єр-ліги набагато більше грошей, ніж альтернативні спонсори.
- Наприклад, угода клубу «Вест Хем» з брендом Betway приносила команді більше $14 млн за один сезон, що є найприбутковішим спонсорським контрактом у вищому дивізіоні Англії.