Один з найбільших букмекерів США передрікає ринку зростання

Ринок букмекерський послуг переживає етап великих змін. Насамперед, тому, що сьогодні цей сегмент азарту є одним з найбільш динамічних.
Американський бренд беттингу BetMGM звітує перед інвесторами: заробив близько 850 мільйонів доларів прибутку минулого року, прогнозуючи значне зростання основної лінії до 1,3 мільярда доларів у 2022, цитують звіт у Casino.org.
Спільне підприємство MGM Resorts International і Entain Plc у співвідношенні 50/50 стверджує, що в лютому воно мало 29% ринку iGaming і 25% частки спортивних ставок на ринках, на яких воно працює. Зараз BetMGM працює на 23 регіонах США та в Онтаріо, Канада. За оцінками бренду, BetMGM є провідною компанією з інтернет-казино та спортивних ставок на ринках, де вона активна, і в подальшому її активність та присутність тільки зростатиме.
Ігрова компанія прогнозує зростання доходів на основі прибутку до вирахування відсотків, податків, амортизації та амортизації (EBITDA) у 2023 році, відзначаючи, що це вже є прибутковим у Мічигані та Нью-Джерсі. Це додає позитивний внесок із Арізони, Колорадо та Теннессі, а цього року може надійти і Вірджинія.
“Загальний адресний ринок у США та Канаді, який зараз, як очікується, становитиме приблизно 37 мільярдів доларів, завдяки розширенню онлайн-ставок на спорт та сильною динамікою клієнтів“, – йдеться в презентації бренду.
З цих 37 мільярдів доларів BetMGM оцінює 17,6 мільярдів доларів, отриманих від американських спортивних ставок, 14,8 мільярдів доларів — від внутрішніх iGaming, а решта припадає на Канаду.
Огляд ринку BetMGM
Вищезгаданий прогноз у розмірі 37 мільярдів доларів є прогнозом «на момент погашення». Якщо це виявиться точним, це означає, що онлайн-казино доступні для 38% населення США, а онлайн-букмекерські ставки доступні для 80% американців. У Канаді приблизний показник становить 65%.
Очевидно, що вихід на нові ринки є важливим для досягнення та перевищення цих цілей. BetMGM робить це, майже вдвічі збільшивши кількість ринків, на яких працює, з 12 до 23 з 2021 року. Ігрова компанія стверджує, що забезпечила доступ у 30 юрисдикціях і очікує ввести ще 10-15 до кінця наступного року.
Що стосується штатів, де наразі спортивні ставки не є реальними або законними, MGM має доступ до бажаних Каліфорнії та Техасу, а також до середніх і менших штатів, включаючи Канзас, Мен, Массачусетс, Міссурі та Огайо.
У листопаді виборці Каліфорнії вирішать долю двох пропозицій щодо ставок на спортивні змагання – одну підтримають племінні казино, а іншу підтримають комерційні оператори, включаючи BetMGM. Як відомо, у цьому штаті поширеня азартних ігор має певні обмеження. Також, далеко не всі азартні ігри дозволені у Каліфорнії.
У Каліфорнії легальними є певні типи організації азартних ігор:
індіанські казино;
карткові клуби;
тоталізатори на стрибках;
благодійні ігри;
державна лотерея.
BetMGM знижує вартість
Як підтверджує падіння цін на акції спортивних ставок, інвестиційне співтовариство швидко втомлюється від ігрових компаній, які витрачають значні кошти лише в ім’я залучення клієнтів.
З огляду на це, презентація BetMGM для інвесторів вказує, що компанія має ціну на 250 доларів США за (CPA – модель оплати інтернет-реклами, за якої оплачуються лише певні дії користувачів на сайті рекламодавця. CPA-модель є одним із найбільш економічно ефективних варіантів оплати реклами, оскільки рекламодавець платить не за покази або кліки, ефективність яких дуже складно виміряти, а за конкретних споживачів, які підтвердили інтерес до продукту цільовими діями), «при цьому витрачаючи сотні мільйонів менше, ніж конкуренти».
BetMGM має деякі переваги, яких немає у онлайн-конкурентів DraftKings і FanDuel, а саме, великий портфель наземних казино. Сьогодні в Північній Америці є 23 роздрібні букмекерські представництва BetMGM. Деякі з них розташовані на професійних спортивних стадіонах і в племінних казино.
Це дозволяє BetMGM використовувати платформу лояльності MGM Rewards, яка налічує понад 37 мільйонів учасників. Оператор каже, що 20% його гравців відвідали місце проведення MGM до того, як зареєструвалися в BetMGM, а рентабельність інвестицій у маркетинг у 6,5 рази вища для гравців, які отримуються таким чином.