Двічі в одну річку не ввійдеш? Адель знову штурмує Вегас. Квитки по $100K

Квитки на британку Адель у Лас-Вегасі перевищують 40 тисяч доларів у категорії поп-музика, бо попит перевищує наявну пропозицію.
Адель знову повертається до Лас-Вегасу, а з нею і непомірно високі ціни на квитки у перекупників, де спекулянти прагнуть швидко нажитися на десятки тисяч доларів — на перепродажі на бажану подію.
Починаючи з 18 листопада, Адель буде виходити на сцену Colosseum у Caesars Palace на Лас-Вегас Стріп кожні вихідні до березня, із запланованими вихідними на День подяки, Різдво та Новий рік. «Вихідні з Адель» виходитимуть у Колізеї на 4300 місць, це досить інтимна обстановка порівняно з аренами та стадіонами, на яких Адель зазвичай збирає аншлаги.
Через обмежену кількість доступних квитків спекулянти користуються можливістю забронювати бажані місця онлайн. Квитки на таких перекупницьких біржах, як StubHub, продаються за 40 000 доларів за штуку, пише Casino.org.
На прем’єру «Вікендів з Адель» 18 листопада продаються два квитки в перші ряди за 41 280 доларів кожен. З огляду на комісію StubHub у розмірі 6191,93 доларів США за обслуговування квитків і 2,98 доларів США за комісію за виконання квитків, загальна вартість досягає неймовірних 94 949,82 доларів США.
StubHub не має встановленого відсотка комісії, який застосовує до продажу квитків. Натомість квитковий брокер каже, що його комісія за послуги залежить від ціни квитка, пропозиції та попиту.
Нагадаємо, що Адель торік раптово скасувала свою резиденцію в Caesars Palace, яка мала тривати з січня по квітень цього року. Скасування нібито було засноване на занепокоєнні, що виробництво шоу не було готове або не відповідало її стандартам.
Незважаючи на величезні фінансові втрати, пов’язані з відтермінуванням, яке понесло Caesars Entertainment, оператор казино погодився замінити колишнє сценічне шоу, розроблене Есмеральдою Девлін, з якою Адель, як повідомляється, сварилася за кілька днів до початку січня, на користь абсолютно нового шоу, створеного Кімом Гевіном і Stufish. Остання – це фірма з дизайну розваг, яка раніше працювала з Адель під час її світового туру 2016.
Caesars був не єдиним у фінансовому програші через те, що Адель передумала в останню хвилину в січні. Тисячі шанувальників, які їздили до Лас-Вегаса, щоб подивитися на шоу, теж понесли втрати.
Адель гастролює не так часто, як багато інших світових музичних суперзірок. Після того, як у 2008 вийшов її дебютний альбом «19» і співачка назавжди стала топовою, вона вирушила лише в три гастрольні турне.
Її останній світовий тур завершився в 2017, тобто минуло 5 років з тих пір, як Адель регулярно виступала перед своїми шанувальниками. Це, у поєднанні з камерним місцем проведення Колізею, яке обмежує кожну аудиторію до 5000 осіб, є причиною істерії.
«Адель є однією з найпопулярніших артисток у світі і не дає багато живих виступів. Це фундаментальна причина такого великого попиту на ці шоу», — сказав Bloomberg Метью Радос, керівник служби обміну квитками Gametime.
Резиденція Адель у Лас-Вегасі, запланована на 32 шоу, має загальну місткість приблизно 138 000 місць. За два вечори її останнього світового туру — «Adele Live 2016» — було продано 195 000 квитків на лондонському стадіоні Wembley.