ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Сучасний український беттинг у пошуку… дизрапторів

Новини партнерівСучасний український беттинг у пошуку... дизрапторів

Робота в гемблінгу насичена купою міфів. Один з найбільших: азарт – це лише про казино, покер та ставки. Насправді, це звичайний стереотип. Бо гемблінг давно вийшов за межі самого лише грального бізнесу, це величезна індустрія на межі ІТ, піару, комунікаційних технологій та штучного інтелекту. Індустрія, яка генерує технологічний продукт з високою доданою вартістю, створює робочі місця і платить податки так само, як класичні великі підприємства на кшталт заводів. 

 

Як же влаштовий гемблінг зсередини? Анастасія Полтавець, бренд-менеджер компанії Favbet ділиться секретами азартної “кухні” з виданням ain.ua, зокрема, і щодо промоції. Тут є певні складнощі, бо як просувати бренд та галузь, яка донедавна мала у споживачів виключно негативні асоціації та перебувала під забуттям і забороною довгих 12 років?

 

Анастасія Полтавець. Фото з власної сторінки у соцмережах

 

Найперше, з чого розпочали у Favbet ще у квітні цього року – просування приципів відповідальної гри. За взірець взяли роботу найстарішого цеху азарту в світі – британського. А точніше, британських букмекерів. Так, саме на Туманному Альбіоні вигадали так звані “спортбуки” – власне, це книги, куди заносилися записи щодо ставок, цей винахід, за чутками, належав знаменитому родоначальнику усіх букмекерів, який ще наприкінці ХVIII століття придумав приймати ставки на кінних перегонах і заробляти на цьому – герцогу Роберту Таттерсоллу.

 

Це була знакова подія для індустрії в Україні — вперше аудиторії розповіли про емоції від гри, а не обіцяли миттєве багатство. Тенденцію підхопили й деякі інші компанії, тому ми раді, що на ринку з’явився правильний вектор і здорова конкуренція“, – розповіла Анастасія Полтавець.

 

Знаковим для розвитку вітчизняного гемблінгу став період «Євро-2020», який супроводжувався максимальною концентрацією уваги команди та активностей бренду. Найцікавіше, що амбасадором Favbet тоді стала… коргі на прізвисько Ллойд.

 

У цьому проєкті ми побили рекорди і за бізнес-метриками, і за кількістю суперсил. Один із улюблених кейсів — хлопці за вечір і $100 змогли здорово завіруситися та потрапити до топових ЗМІ, включаючи The Guardian. Це був просто прапор навпроти посольства Швеції із вдячністю за 1/8 фіналу Євро” – ділиться бренд-менеджерка.

 

Той самий прапор навпроти шведської амбасади. Фото з соцмереж

 

 

Також цього року запустилася гейміфікована акція у стилі GTA (Grand Theft Auto – серія відеоігор, що створюються і розробляються головним чином шотландською компанією-розробником Rockstar North (колишня DMA Design). Серія ігор отримала назву від американського юридичного терміну Grand Auto Theft, що означає крадіжку транспортного засобу – вікіпедія), головними призами якої є 21 машина: Ford та Jaguar. Зараз якраз відбувається третій та останній етап акції. А ще – клієнти-вболівальники мають змогу полетіти у подорож за кордон на матч мрії.

 

Індустрія гемблінгу та беттингу в Україні нині узяла курс на світові практики, відповідальну гру та інтелігентність. У комунікаціях здебільшого немає жорстких маскулінних образів, які обіцяють миттєве збагачення.

 

Всі проекти ми пропускаємо через призму responsible gaming (відповідальна гра) і один з основних принципів, якого ми й надалі дотримуватимемося — це ставлення до гри, як до способу розважитися та посилити свої емоції, а не спосіб розбагатіти. Це не тільки про більш здоровий підхід, а й про обов’язкове інформування, освіту гравця. Наш потенційний клієнт із задоволенням платить Netflix або донатить на Twitch, і робить він це для того, щоб провести приємний вечір за переглядом цікавого кіно, або щоб побачити реакцію стрімера. Так само за допомогою нашого продукту людина може зробити перегляд свого матчу більш хвилюючим і вболіватиме за свою улюблену команду, як ніколи. Це не про виграш, а про повне занурення у улюблений спорт, тому ми й надалі розвиватимемо наше ключове повідомлення «Будь усередині гри», – зауважує спікерка.

 

Сфера гемблінгу та беттингу в Україні нині вперше за останні декади переживає великі зміни, пов’язані з легалізацією бізнесу, підвищеною конкуренцією та високими темпами розвитку. З іншого боку, українська аудиторія має усталений образ цього бізнесу з 90-х, що ідей і роботи вистачить на всіх. Це говорить про великі виклики, цікаві кейси, складні рішення та вміння балансувати між суворими законодавчими рамками та сучасними світовими трендами.

 

За словами бренд-менеджерки Favbet, нинішня ситуація на ринку гемблінгу щодо працевлаштування ідеально підходить для професіоналів-дизрапторів — тих, хто працює не за шаблоном і шукає нові шляхи. У таких фахівців справді буде велике поле для розвитку.