Twitter – джерело букмекерських ставок. Гравці приймають рішення в мережі

Попри доволі жорстке ставлення Facebook до реклами азарту та обмеження щодо промоції продукту цієї галузі в деяких країнах, у Twitter, схоже діє ліберальніший підхід. Навіть для Штатів. Платформа Twitter подає інформацію про беттинг, мало того, ще й аналізує її.
Система ставок на спорт у більш ніж 30 штатах, де такі азартні ігри дозволені, ймовірно, не була б настільки надійною, якби не Twitter. Про це повідомляє компанія соціальних медіа, яка вперше у своїй історії оприлюднює інформацію про роль платформи в спортивних ставках.
У вересні Twitter оприлюднив дані про вплив платформи соціальних мереж на легальні спортивні азартні ігри. Дослідження, проведене за допомогою Twitter Insider Studies, охоплює осіб віком від 18 років, які робили ставки на спорт протягом останніх 12 місяців і проживають у штаті, де ставки на спорт є законними.
Twitter каже, що дані показують, що приблизно 70% учасників ставок на спорт є в цій соцмережі. Приблизно кожен третій користувач каже, що активність на платформі призвела до того, що він робив більше ставок, ніж в іншому випадку. За даними дослідження, учасники беттингу у Twitter щорічно витрачають на ставки на 15% більше, ніж ті, хто не користується мережею.
«Спортивні букмекери переслідують у Twitter свої цілі в ставках, дають прогнози, драми та меми. Обсяг контенту, орієнтованого на букмекерів, і якість твітів різко зросли за останні кілька років, оскільки чимало штатів легалізували ставки, і вони більше не розглядалися як табу», — йдеться у заяві Twitter для Casino.org.
Інший важливий висновок зі звіту Twitter Insider полягає в тому, що букмекери вважають Twitter основною платформою соціальних мереж, щоб бути в курсі останніх коефіцієнтів і змін ліній, звітів про спортивні травми, склади команд і прогнози.
У грі, в розмові
«Twitter — це те, що відбувається і про що зараз говорять люди», — такий девіз платформи соціальних мереж. І коли користувачі входять у систему та бачать, що стосується останніх останніх новин про ставки на спорт, платформа каже, що багато хто боїться пропустити свіжу подію — на це є навіть спеціальне скорочення «FOMO».
Таймлайн Twitter, за словами компанії, часто може дати гравцям розуміння та занурення у середовище, зокрема і тим, які спочатку не робили ставку на помітну гру, побоюючись після прокручування стрічки. Приблизно 65% учасників спортивних ставок у Twitter кажуть, що в кінцевому підсумку зробили ставку на гру після того, як їх мотивували взяти участь через діалоги у соцмережах.
Також слід зазначити, що майже чотири з 10 учасників спортивних ставок кажуть, що Twitter є найкращим джерелом спортивних ставок, оскільки він поєднує в собі вміст від розробників ставок із думками та ідеями самих учасників спортивних ставок. Понад 70% гравців кажуть, що вони регулярно перевіряють Twitter після того, як зробили ставку, щоб стежити за статусом і результатом своєї ставки.
Спортивні букмекерські заклади активні в Twitter
Провідні спортивні букмекери в США добре усвідомлюють важливість Twitter для галузі. За останні кілька років оператори значно збільшили свою присутність у соціальних мережах і пов’язану з ними активність.
Такі оператори, як DraftKings, BetMGM, PointsBet, FanDuel і Caesars Sportsbook, є одними з компаній, відомих тим, що публікують регулярне оновлення коефіцієнтів і спредів, спілкуються з уболівальниками за допомогою смішних мемів, опитувань і дружніх суперечок.
Спортивні букмекери також запровадили активації, орієнтовані на Twitter, щоб безпосередньо залучати вболівальників. Одним із прикладів є те, що DraftKings у серпні попросила своїх підписників пояснити, що їх найбільше хвилює з приводу запуску спортбуку в Канзасі. Найкращі твіти були розміщені на рекламних щитах DraftKings у штаті.