TikTok розширює програму реклами азартних ігор в Австралії.
TikTok продовжує тестування програми для розміщення реклами азартних ігор на своїй платформі Австралії. Творці популярної програми розширили свої можливості у сфері онлайн-гемблінгу, дозволивши провайдерам розміщувати рекламні оголошення на TikTok.
Реклама спрямована виключно на повнолітню аудиторію віком від 21 року, а також існує обмеження щодо частоти показу реклами. Крім того, користувачі можуть відмовитися від перегляду реклами та відписатися від оновлень гемблінг-провайдерів.
Ініціатива TikTok викликала неоднозначну реакцію у суспільстві, тоді як австралійські законодавці вже оголосили про заборону зовнішньої реклами азартних ігор.
Читайте також:
В Україні побільшає ліцензіатів азартуКРАІЛ видасть ліцензію з надання послуг у сфері азартних ігор компанії-новачку ТОВ «ХЕЛІКС ГЛОБАЛ». Як інформує сторінка держрегулятора у соцмережах, Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей було прийнято рішення видати ліцензію на провадження діяльності з надання послуг у сфері…
В Україні побільшало ліцензіатів азартуТак, КРАІЛ 20 жовтня видала ліцензію на провадження діяльності з надання послуг у сфері азартних ігор столичній компанії ТОВ "Вікторія-софт". На організатора чекає оплата за ліцензію протягом 10 днів з моменту отримання повідомлення. Відповідно до даних ресурсу Youcontrol,…
В Австралії виграли найбільший джекпот континентуЧоловік, житель столиці країни Канберри, виграв цілий статок - одна комбінація чисел у його білеті дозволила стати володарем джекпоту лотереї Powerball на загальну суму понад 60 мільйонів австралійських доларів (40,77 мільйона доларів США). Невідомий чоловік зі столиці Австралії отримав телефонний…