ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Paramount хоче показувати «Дитинство Шелдона» та «Щенячий патруль» клієнтам супермаркетів

АналітикаParamount хоче показувати «Дитинство Шелдона» та «Щенячий патруль» клієнтам супермаркетів

Paramount Global уклав угоду з Walmart Inc., щоб запропонувати свою послугу стрімінгу передплатникам програми членства роздрібного гіганта.

Згідно з угодою, учасники Walmart+ отримають доступ до плану Paramount+ Essential, версії потокового сервісу з підтримкою реклами, без додаткової плати, згідно з заявою 15 серпня. Ця пропозиція може посилити привабливість Walmart, оскільки мережа намагається завоювати клієнтів від Amazon.com Inc., яка пропонує потокове відео Prime Video своїм членам, інформує Bloomberg.

Програма Walmart+, яка коштує 12,95 доларів на місяць або 98 доларів на рік, включає такі пільги, як безкоштовна доставка та знижки на бензин. За словами компаній, додаткова вартість підписки Paramount+ Essential становить 59 доларів на рік. Сюди входять шоу від каналів компанії CBS, Nickelodeon та інших.

У понеділок 15 серпня акції Paramount виросли на 1,4%. Акції Walmart зросли на 0,3%.

Відносини подібні до тих, які використовували інші потокові служби для залучення клієнтів. Disney+ від Walt Disney Co. запущено як безкоштовний додаток для клієнтів Verizon Communications Inc., а T-Mobile US Inc. має подібну угоду з Netflix Inc.

Walmart певний час займався потоковим відео, перш ніж два роки тому продати свій сервіс Vudu компанії Fandango Comcast Corp. Amazon зробив великий фурор, зв’язавши свою послугу Prime Video зі своїм загальним продуктом підписки, який пропонує безкоштовну доставку та інші переваги.