Вдова Преслі хоче заробляти на кожному весіллі у Вегасі

Вдова Елвіса Преслі, Прісцилла Преслі, зробила різні заяви щодо ініціативи Authentic Brands Group (ABG) щодо того, щоб весільні каплиці Лас-Вегаса платили партнерські внески за використання особи її покійного чоловіка. При цьому вдова заявляє, що це “не її ідея”.
Жінка визнає, що нині виникла «плутанина». І водночас заявляє, що це «не має нічого спільного зі мною», повідомляє TMZ.
«Це хороша річ», — сказала Прісцилла Преслі в текстовому повідомленні, яке цитує Las Vegas Review-Journal. Можливо, це її останній коментар. «ABG є охоронцем спадщини Елвіса Преслі, як і сім’я», – пояснила Прісцилла Преслі. «Вони та сім’я прагне захищати Елвіса для наступних поколінь».
ABG є ліцензійною компанією, яка представляє спадок Преслі та багатьох інших знаменитостей.
«ABG прикро, що нещодавнє спілкування з невеликою кількістю каплиць у Лас-Вегасі викликало сум’яття та занепокоєння. Це ніколи не було наміром компанії“, – додає Прісцилла.
У 2013 році ABG придбала контрольний пакет акцій Elvis Presley Enterprises. Дочка співака Ліза Марі Преслі володіє 15 відсотками компанії. Вона є «консультантом» щодо рішень, пов’язаних з Елвісом, пише Review-Journal.
19 травня ABG надіслала листи про припинення та відмову (C&D) до багатьох із понад 50 весільних каплиць Лас-Вегаса. У листах ABG наказала каплицям припинити використовувати «ім’я, подобу, голос, зображення та інші елементи Елвіса Преслі в рекламі, товарах тощо», повідомляє Review-Journal з посиланням на лист C&D.
Якщо каплиці не виконають наказ, може послідувати судовий позов. Минулого тижня компанія відмовилася від уточнення своїх вимог. Тепер вони кажуть, що готові вступити в ліцензійне партнерство. Але власники весільних каплиць кажуть, що не можуть дозволити собі дорогі гонорари, оскільки багато з них є малими незалежними підприємствами.
Діапазон звітних зборів
Були суперечливі повідомлення, скільки компанія хоче від каплиць за ліцензійні угоди. Минулого тижня одна компанія заявила, що ABG хоче 20 000 доларів на рік. Видання Review-Journal повідомляє, що це може бути менше ніж 1000 доларів.
Casino.org звернулося до ABG за коментарем. Жодної заяви не надано.
У заяві, опублікованій The Guardian, ABG заявила, що «не має наміру закривати каплиці, які пропонують пакети Елвіса в Лас-Вегасі».
«Ми прагнемо співпрацювати з кожним із цих малих підприємств, щоб гарантувати, що використання імені, зображення та подоби Елвіса офіційно ліцензовано та дозволено його родиною, щоб вони могли продовжувати свою діяльність», – йдеться у повідомленні.
Лас-Вегас, офіційні особи округу стурбовані
Мер Лас-Вегасу Керолін Гудман є серед тих, хто критикує ABG за те, що компанія воює з весільними каплицями, де проводяться церемонії у стилі Елвіса Преслі.
«Я була дуже засмучена тим, що це може означати для нашого шлюбного бізнесу в Лас-Вегасі», – сказала Гудман в журналі Review-Journal. «Я відчуваю, що ця компанія не може оцінити той вплив, який позначиться на нашому місті».
Очікується, що Гудман і представники ABG обговорять це питання на телефонній зустрічі в понеділок 20 червня, повідомляє видання.
Власники весільних каплиць відзначають, що багато з тих, хто їде в Лас-Вегас на весілля в стилі Преслі, люди залишаються в місцевих готелях, можуть відвідувати казино та шоу. Ця діяльність приносить гроші для місцевої економіки.
Загалом весільні церемонії в Лас-Вегасі є важливою частиною туристичного сектора штату. Вся весільна індустрія заробляє 2 мільярди доларів на рік. У лютому округ Кларк видав свою п’ятимільйонну ліцензію на весілля.
Секретар округу Кларк Лінн Гойя попередила, що нові репресії можуть знищити частину весільної індустрії. Це також може призвести до втрати роботи.