Netflix розраховує знову “набити” базу підписників за рахунок старту ІІ сезону “Гри в кальмара”

Корейський суперхіт «Гра в кальмара» заходиться на другий сезон, а онлайн-трансляційна компанія повернеться до своєї глобальної фішки, щоб відновитися після несподіваного падіння кількості передплатників.
«Приєднуйтесь до нас ще раз у новому раунді», – сказав Хван Дон Хьок, режисер, сценарист і виконавчий продюсер драми в листі, опублікованому на веб-сайті Netflix. Він сказав, що Сон Кі Хун повертається, маючи на увазі головного героя. А глядачам буде представлений Чеол Су, «хлопець» великої аніматронної ляльки Йон Хі, пише Bloomberg.
Bucket Studio Co., яка володіє часткою в агентстві, що в свою чергу є основним бенефіціаром у Squid Game, підскочила майже на 24% у Сеулі в понеділок на тлі ширшого розпродажу азіатських акцій.
«Гра в кальмара» – це серіал, в якому група боржників змагається в смертоносних версіях дитячих ігор, щоб виграти гроші, це служить забавкою для супербагатих VIP-персон. “Кальмар” став найбільшим успіхом Netflix в історії. Серіал підвищив популярність корейського контенту в усьому світі та спонукав глобальних гравців, включаючи Walt Disney Co., Apple Inc. та Warner Media, інвестувати в назви місцевою мовою та оригінальні серіали, щоб залучити передплатників.
Netflix робить ставку на те, що другий сезон може допомогти запобігти спаду акцій на 70% цього року після того, як у квітні оголосив про втрату 200 000 передплатників у І кварталі, стрімінг вперше з 2011 року втратив таку кількість клієнтів. Компанія прогнозує, що легко здобуде 2 мільйони клієнтів у ІІ кварталі.
Щоправда, старт 2-го сезону намічений щонайраніше наприкінці 2023-го.