ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Як держава буде боротися з невідповідною рекламою грального бізнесу?

АналітикаЯк держава буде боротися з невідповідною рекламою грального бізнесу?

Поступово оператори індустрії розваги отримують ліцензії та починають впроваджувати свою діяльність, запускати велику рекламну кампанію, в тому числі й на бордах та інших типах носіїв. Але далеко не всі промо можна назвати легальними.  

 

У червні 2021-го в Міжнародному аеропорту Бориспіль встановили дуже цікаву рекламу: там збрендували під кольори та сектори рулетки транспортир багажу. 

 

Так вчинило казино Шангрі Ла компанії Storm Ukraine. Мета такої реклами проста — привернути увагу туристів до наземних гральних закладів, які також орієнтуються на іноземців. Тим паче, що останнім часом до нашої країни почали масово приїздити заможні туристи з країн Перської Затоки. Реклама на транспортирі відповідає всім законним вимогам і попереджає користувачів про те, що азартні ігри можуть викликати залежність.

 

Фото – megapolis.com.ua

 

Однак, деякі ліцензійні оператори знаходять лазівки в законі та створюють рекламу, яка прямо або побічно порушує принципи соціальної відповідальності в гемблінгу. Яскравий приклад – встановлення величезної рулетки на одній з будівель Хрещатику. Це викликало обурення киян та представників індустрії азарту. Тож, скандальний борд таки пообіцяли прибрати. 

 

Тому, для боротьби з порушеннями законних вимог реклами азартних ігор днями представники Комісії з регулювання азартних ігор і лотерей (КРАІЛ) підписали Меморандум із Державною службою з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів.

 

Мету співпраці КРАІЛ і Держпродспоживслужби описали як «контроль за діяльністю організаторів азартних ігор, рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами, які порушують вимоги про рекламу азартних ігор», повідомляє сайт “НВ”. 

 

Оскільки Держпродспоживслужба має повноваження для реагування, КРАІЛ може збирати інформацію про рекламні порушення з боку організаторів азартних ігор і передавати її до Служби.

 

Фахівці галузі та аналітики впевнені: реклама грального бізнесу повинна все ж таки мати певні стандарти, бути таргетованою, не кричущою, не вдаватися до популізму і бути прозорою .