ТВОЇ НОВИНИ ПРО АЗАРТ

Disney: до мультиків додає… спортбуки

АналітикаDisney: до мультиків додає… спортбуки

Одне з найгостріших питань в індустрії спортивних ставок — коли компанія Walt Disney здійснить свій довгоочікуваний вихід на ринок. У серпні генеральний директор Боб Чапек трохи пролив світло на цю тему, але не розкрив жорстких і швидких часових рамок.

На конференції компанії з аналітиками про фінансові результати за ІІІ квартал Чапек торкнувся спортивних ставок у відповідь на запитання аналітика Bank of America Джесіки Рейф Ерліх, пише Casino.org.

«Ну, що стосується ставок на спорт, ми вже досить довго ведемо розмови з низкою різних платформ, щоб додати трохи корисності до ставок на спорт і зняти певні труднощі для наших гостей», — коментує Чапек телефоном.

Каліфорнійська компанія Disney є материнською компанією азартної ESPN — статус, який робить конгломерат розваг і медіа частим епіцентром розмов про ставки на спорт.

ESPN є домінуючим спортивним мовником у США, який надає глядачам доступ до спортивних змагань із великими ставками, зокрема студентського баскетболу та футболу, НФЛ та НБА тощо.

ESPN має окремі багаторічні угоди з Caesars Entertainment і найвідомішою букмекерською компанією США DraftKings. Крім того, мережа транслює деякі шоу, пов’язані зі ставками. Але аналітики та інвестори багато в чому очікують, що Disney, зрештою, більш суттєво використає бренд спортивної мережі в галузі спортивних ставок.

«Ми виявили, що нашим основним спортивним уболівальникам віком до 30 років абсолютно необхідний цей тип утилітів у загальному портфоліо того, що пропонує ESPN. Тому ми вважаємо, що це важливо», — додав Чапек під час розмови. «Ми наполегливо працюємо над цим і сподіваємося, що в майбутньому матимемо можливість оголосити про партнерство, яке дасть нам доступ до цього потоку доходу».

Через мережу ESPN+ компанія ESPN також пропонує бажану потокову платформу для спортивних ставок. Включно зі службою спортивних трансляцій, Disney додала 15,5 мільйонів клієнтів потокового стрімінгу в останньому кварталі, збільшивши загальну кількість передплатників до 221 мільйона у своєму сукупному потоці, включаючи Disney+.

Як зазначалося вище, Disney протягом тривалого часу був осердям чуток про ставки на спорт, головним чином зосереджених навколо потенційних придбань. Ці припущення раніше включали Rush Street Interactive і австралійську букмекерську компанію PointsBet. Але жодної угоди укладено не було, і Чапек не згадав ці компанії під час розмови.

Disney володіє приблизно 6% акцій DraftKings, які вона успадкувала, коли придбала 21st Century Fox за 71,3 мільярда доларів у 2019. Однак DraftKings є малоймовірною ціллю поглинання, оскільки співзасновник і генеральний директор Джейсон Робінс володіє приблизно 93% акцій оператора з правом голосу.

Disney має понад 13 мільярдів доларів готівки та її еквіваленти, що вказує на те, що компанія може легко переварити будь-яку кількість операторів спортивних точок, якщо вирішить використати поглинання, щоб зміцнити свою присутність у просторі.